فیلمی جدید از حرم حضرت عباس و امام حسین (ع)

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

فیلمی جدید از حرم حضرت عباس و امام حسین (ع)

فیلمی جدید از حرم حضرت عباس و امام حسین (ع) https://titr-news.ir/2021/03/فیلمی-جدید-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسین/ تیتر نیوز Tue, 16 Mar 2021 22:50:08 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/03/فیلمی-جدید-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسین/ همزمان ، به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ، دفتر مرکزی مرمت عتبات عالیات ، فیلم جدیدی از حرم وی در کربلا منتشر کرد. به گزارش تیتر نیوز ، در حال حاضر محدودیتی برای بازدید از این امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهای آنها به روی زائران عراقی باز …

همزمان ، به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ، دفتر مرکزی مرمت عتبات عالیات ، فیلم جدیدی از حرم وی در کربلا منتشر کرد.

به گزارش تیتر نیوز ، در حال حاضر محدودیتی برای بازدید از این امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهای آنها به روی زائران عراقی باز است. اما برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا در ایران ، تردد بین دو کشور مسدود شده است. اداره هواپیمایی کشوری نیز روز یکشنبه ، مارس اعلام کرد که پروازها به عراق به مدت یک هفته متوقف می شود.

اگرچه قبل از شیوع ویروس جدید کرونا در استان خوزستان ، تردد در مرزهای زمینی ایران و عراق محدود بود ، اما وزارت بهداشت که از زمان شیوع در این دو کشور مقدسات ایران را به حالت تعلیق درآورده است ، بار دیگر بسته شده است. ، این مرزها اکنون اعلام کرده اند که مرزهای غربی در حال رصد هستند.

در فیلمی که به مناسبت عید سعید فطر و ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) توسط مرکز بازسازی ابوت منتشر شده و برای تیتر نیوز آماده شده است ، زائران عراقی به زیارتگاه ها مشرف می شوند که این یک قطعه هنری را نشان می دهد. و معماران ایرانی را در بازسازی و توسعه این امامزاده ها به تصویر می کشد. این فیلم در روز دوشنبه ، 16 مارس 2010 ساخته شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل را از اینجا بارگیری کنید: video / mp4

انتهای پیام

بررسی فیلم آنابل به خانه می آید

آنابل به خانه می‌آید فیلمی در ژانر ترس و وحشت است که در کشور آمریکا ساخته شده و جزو پربازدیدترین ها در ژانر خود می باشد.

  • کارگردان: گری دوبرمن
  • بازیگران: ورا فارمیگا، پتریک ویلسون، مک‌کنا گریس
  • فیلم‌نامه: جیمز وان، گری دابرمن

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک در سالهای اخیر است. در دنیای سینمای ترسناک، گری دابرمن بسیار آشناست. او تا به امسال فیلمی کارگردانی نکرده بود اما نویسنده فیلم‌های ترسناکی همچون It ،Annabelle یا The Nun بود و بعد از مدتی انتظار بالاخره سازندگان سری فیلم‌های آنابل و احضار روح، با ساختن قسمت جدید آنابل با نام «آنابل به خانه می‌آید» موافقت کردند و این فیلم در سال ۲۰۱۹ ساخته و منتشر شد و در سبک ترسناک یکی از بهترین میانگین نمرات در بین بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را کسب کرد. ضمنا بهترین فیلم ها در اینجا معرفی شده اند.

این فیلم داستان عروسک آنابل را بازگو می‌کند که در خانه دو احضارکننده مشهور دنیای فیلم‌های احضار روح و آنابل قرار گرفته است و دختر این خانواده که دوستانش را به خانه‌شان دعوت کرده‌ است با اذیت و آزار این عروسک رو به رو می‌شوند و حال باید از اتفاقات عجیبی که در این شب ترسناک می‌افتند، دست و پنجه نرم کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.