خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند https://hydoc.ir/خضریان-مسئولان-هرچه-زودتر-تکلیف-داوطل/ https://hydoc.ir/خضریان-مسئولان-هرچه-زودتر-تکلیف-داوطل/#respond سلام دکتر Thu, 11 Mar 2021 14:06:24 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/خضریان-مسئولان-هرچه-زودتر-تکلیف-داوطل/

سخنگوی کمیته اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمان کوتاه مانده به پایان سال ، داوطلبان برای امتحان کمک نباید مجبور به ترک سنگر ضد کرونا شوند. علی خزریان در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران به مناسبت این روز به مناسبت این روز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب روزهای بعثت پیامبر اکرم …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

سخنگوی کمیته اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمان کوتاه مانده به پایان سال ، داوطلبان برای امتحان کمک نباید مجبور به ترک سنگر ضد کرونا شوند.

علی خزریان در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران به مناسبت این روز به مناسبت این روز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب روزهای بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را تبریک گفت به کادر پزشکی تأکید کرد: حل مشکلات ، به ویژه مشکلات اقتصادی این گروه.

وی پیگیری خواسته های 48 داوطلب آزمون دستیاری را نمونه ای از این رفتار دانست و افزود: “تماس ها و پیام های زیادی از كادر پزشکی و پزشكان حاضر در اورژانس ها ، مراكز بهداشتی ، نمایندگان و كمیته های مختلف مجلس رسیده است كه نشانگر که این مطالبه جمعی باید در اسرع وقت به نتیجه قانونی برسد.

خزریان با پیگیری این موضوع در کمیته اصل 90 توضیح داد: “درخواست حقوقی کادر پزشکی در کمیته مطرح شده است. ما طی مکاتبه ای با سازمان بهداشت و وزارت بهداشت از پاسخ های منطقی آنها س askال می کنیم.” با توجه به فاصله اندك باقیمانده تا پایان سال و تعطیلات نوروز ، مسئولان باید وظایف داوطلبان را در اسرع وقت روشن كنند.

نماینده تهران با اشاره به رفتار مودبانه افراد آزمایش کننده گفت: مسئولان وزارت بهداشت به طور مداوم بر افزایش خطر بیماری کرونا قلب در روزهای آینده تأکید می کنند ، بنابراین مشخص است که پزشکان و پرسنل پزشکی خط مقدم این امر هستند. در این روزهای بحرانی نباید مجبور به مبارزه شد.برای آزمایش سنگر مطالعه را ترک کنید.

وی در خاتمه با اشاره به شکایات نامزدها در دادگاه اداری و پیگیری پرونده سازمان شفافیت و عدالت ، گفت: “تردیدی نیست که با اعمال قانون ، برخی افراد به آنچه شایسته آنها هستند می رسند. ” و برخی از پزشکان که به دلیل این آزمایش پزشکی و کار می کنند ، درمان و حتی زندگی شخصی را قطع می کنند ، آسیب می بینند ، اما این آسیب هیچ ارتباطی با قانون و ماهیت آن ندارد. همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، متأسفانه معاون وزیر آموزش و پرورش در وزارت بهداشت طی سال گذشته با چالش های زیادی روبرو شد و به زودی مطالعه این چالش ها و مشکلات به عنوان یک نهاد قانونگذاری و نظارت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

https://hydoc.ir/خضریان-مسئولان-هرچه-زودتر-تکلیف-داوطل/feed/ 0

آیلتس چیست؟

آیلتس (IELTS) یا سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی آزمونی برای سنجش مهارت افراد در زبان انگلیسی است و افرادی این آزمون را پشت سر می گذارند که قصد تحصیل در خارج یا کار در یک شرکت انگلیسی زبان را دارند. نمره آزمون آیلتس نیز رقمی بین یک (فرد ناآشنا با زبان انگلیسی) تا ۹ (متخصص) خواهد بود.

آیلتس آکادمیک یا جنرال

آزمون آیلتس در دو گروه آکادمیک و جنرال برگزار می شود که نوع اول (یعنی‌ آکادمیک) برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در مقاطع عالی را دارند و آزمون جنرال نیز مخصوص اشخاصی است که میخواهند به کانادا، استرالیا و انگلستان مهاجرت کنند و یا اینکه در دوره های آموزشی کوتاه حضور پیدا کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.