ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود https://hydoc.ir/ایران-در-بهار-آینده،-قطب-واکسن-کرونای-ج/ https://hydoc.ir/ایران-در-بهار-آینده،-قطب-واکسن-کرونای-ج/#respond سلام دکتر Fri, 26 Feb 2021 20:38:08 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/ایران-در-بهار-آینده،-قطب-واکسن-کرونای-ج/

سلام دکتر / نشانه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “من تمام تلاش خود را برای دستیابی به واکسن ایرانی انجام داده ام و انشاالله جهانیان خواهند دید که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان ایرانی در بهار سال آینده به یکی از بزرگترین واکسیناسیون ها تبدیل خواهیم شد. مراکز در جهان “. روز …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

سلام دکتر / نشانه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “من تمام تلاش خود را برای دستیابی به واکسن ایرانی انجام داده ام و انشاالله جهانیان خواهند دید که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان ایرانی در بهار سال آینده به یکی از بزرگترین واکسیناسیون ها تبدیل خواهیم شد. مراکز در جهان “.

روز جمعه ، سعید نمکی ، هنگام بازدید از حرم بانوی کرامت ، با ابراز قدردانی از حمایت از حرم مطهر برای مسائل بهداشتی اظهار داشت: “با وجود زیرساخت های بهداشتی و اقتصادی قوی ، جهان نتوانسته است در برابر آن مقاومت کند. ویروس کرونا و اکنون برخی از کشورها در وضعیت اسفناکی قرار دارند. “

وی گفت: “اما ایران با وجود همه فشارها در مقایسه با سایر كشورها در موقعیت سربلندی قرار دارد و دستاوردهای ایران در این زمینه قابل توجه است.” شکست ما در کرونا شکست جمهوری اسلامی است ، نه شکست وزارت بهداشت ، و در نقطه تقابل پیروزی ما در کرونا نه تنها پیروزی وزارت بهداشت ، بلکه پیروزی جمهوری اسلامی نیز است. . جمهوری ایران.

وزیر بهداشت اظهار داشت: “البته ، دستاوردهای بسیاری نیز حاصل شده است. به عنوان مثال ، در 60 روز ما از واردكننده ماسك و تفنگ به كارخانه و سپس به صادر كننده تبدیل شدیم و این عناوینی است كه مورد تقدیر قرار گرفتند.” با استفاده از تجربیات دفاع مقدس به دست آمده است. “

وی افزود: امروز ما نوعی ویروس جهش یافته انگلیسی داریم که 10 تا 12 بار مسری است و مدت زمان انتقال بیمار به بیمارستان 72 ساعت است و جوانان بیشتری را آلوده می کند و بسیار نزدیک به مرگ است. ” .

نمکی گفت: “ما مشتاقانه منتظر کنترل وضعیت قرمز در استانهای مختلف از جمله خراسان رضوی ، خوزستان و مازندران هستیم.” ما همچنین از مردم می خواهیم که دستورالعمل ها را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

وی با تأکید بر اینکه روند کاهش آمار عروق بیماری کرونا در قم قابل قبول است ، گفت: امیدواریم با توجه ویژه مردم ، علما و مسئولان در قم اعلام کنیم که قم یکی از پیشگامان نظارت بر سلامت است. دستورالعمل ها: “ما قصد داریم تا بهار گروه های آسیب پذیر را واکسینه کنیم و امیدواریم که بتوانیم با پیروی از دستورالعمل های کلی و حداکثر بهداشتی شرایط را کنترل کنیم.

نمکی گفت: “سال گذشته و امسال و با وجود شرایط دشوار کرونا ، ما هر ساله یک میلیارد دلار ارزش دارو را کاهش دادیم و این گواه تلاش وزارت بهداشت برای فاصله گرفتن از وابستگی خارجی است.”

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “من تمام تلاش خود را برای دستیابی به واکسن ایرانی انجام داده ام و انشاالله جهانیان خواهند دید که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان ایرانی در بهار سال آینده به یکی از بزرگترین واکسیناسیون ها تبدیل خواهیم شد. مراکز در جهان “.

علاوه بر مسائل بهداشتی ، مسائل معنوی نیز باید مورد توجه قرار گیرد

ولیعهد امام امام (سلام الله علیه) در این دیدار با تأکید بر اینکه اعتقاد ما به خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) ملت ایران را از ملت های دیگر جدا می کند ، گفت: بنابراین این ایمان و ایمان ما ارزش دارند و با آن. لطف خدا در این زمینه با ملت همراه است.

آیت الله سید محمد سعیدی با بیان اینکه افراد در خانه ها ، جوامع ، مشاغل و امور مختلف خود باید به دو جنبه معنوی و بهداشتی توجه کنند گفت: “همانطور که رهبری تأکید کردند ، علاوه بر مسائل بهداشتی ، باید به مسائل معنوی نیز پرداخته شود.” توجه داشته باشید که معنوی مسائل قدرت ویژه ای به فرد می دهد که می تواند برای ادامه مسیر درست مورد استفاده قرار گیرد.

امام موقت جمعه قم گفت: ما با اتكا به تعاليم ديني خود ، نه خوش بين هستيم و نه غفلت و نه نااميد. دینی که ما را پایدار می کند به ما دستور می دهد که موارد سالم را دنبال کنیم و همه ما می دانیم که با وجود پیروی از همه دستورالعمل ها ، هنوز هم می توان ویروس را گرفت.

السعیدی با تأکید بر اینکه دشمن اکنون در زمینه های مختلف از جمله ارتش علیه رژیم ایران ناتوان است ، اظهار داشت: همه اینها را مدیون عنایت خداوند ، رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید هستیم. اگرچه اکنون با مشکلاتی روبرو هستیم ، اما این مشکلات می تواند پیش درآمد و آستانه رشد و پیشرفت باشد.

وزیر بهداشت امروز در سفر به شهر مقدس قم با تعدادی از مراجع تقلید و علما دیدار کرد.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

https://hydoc.ir/ایران-در-بهار-آینده،-قطب-واکسن-کرونای-ج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.