ضرورت برند سازی و معرفی محصولات کشاورزی تولیدی در رودسر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

ضرورت برند سازی و معرفی محصولات کشاورزی تولیدی در رودسر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرورت برند سازی و معرفی محصولات کشاورزی تولیدی در رودسر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/03/ضرورت-برند-سازی-و-معرفی-محصولات-کشاورز/ تیتر نیوز Sun, 07 Mar 2021 19:13:22 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/03/ضرورت-برند-سازی-و-معرفی-محصولات-کشاورز/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدمهدی مظفری روز یکشنبه در جلسه بررسی محصولات کشاورزی ، صنایع و محصولات که در جلسه استاندار برگزار شد ، اظهار داشت: یافته ها در دستور کار است. وی گفت: باید شرایط لازم برای صادرات محصولات کشاورزی رودسر فراهم شود ، مهربان باشید و شما مورد استفاده قرار گیرد. مظفری …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدمهدی مظفری روز یکشنبه در جلسه بررسی محصولات کشاورزی ، صنایع و محصولات که در جلسه استاندار برگزار شد ، اظهار داشت: یافته ها در دستور کار است.

وی گفت: باید شرایط لازم برای صادرات محصولات کشاورزی رودسر فراهم شود ، مهربان باشید و شما مورد استفاده قرار گیرد.

مظفری بر معرفی و نام تجاری محصولات مذکور تأکید کرد و افزود: بسته بندی مناسب و بهبود کیفیت از عواملی است که انگیزه مردم را برای خرید و استفاده از این محصولات فراهم می کند.

وی با اشاره به نقش مهم صنایع مبادله ای در مارک گذاری محصولات کشاورزی تولید شده در رودس گفت: ما باید دارایی های خود را افزایش دهیم و توجه بیشتری به این محصولات داشته باشیم.

Artzaq 120،000 Rhodesar از کارخانه تولید محصولات کشاورزی

وی با اشاره به 120 هزار نفری که در تولید محصولات کشاورزی مشارکت دارند ، گفت: شهرستان رودسر از نظر کیفیت و تنوع محصولات دارای ظرفیت های زیادی است.

عبدالله غلامپور ، گفت که در رودسر ، 10 ، وی افزود: هکتار زمین کشاورزی زیر کشت برنج است و افزود که 15000 کشاورز در این منطقه کار می کنند.

وی افزود که شهر رودز 5 ،. هکتار باغ های لیمو دارد و گفت: رودسر با 8.7 کشاورز در استان اول است.

مدیر جهاد کشاورزی رودسیان ، با اشاره به اینکه این شهرستان در تولید کیوی نیز رتبه دوم را دارد ، افزود: 49 درصد کیوی کشور در گیلان تولید می شود و محصولات کیوی به 23 کشور جهان صادر می شود.

وی همچنین به کشت گیاهان دارویی در شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: 43030 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گیاهان دارویی است که از این تعداد ، 1،000،000 کیلوگرم کیلوگرم گیاهان دارویی از رودس به چین و ویتنام صادر می شود و در این ، 500 کشاورز صادر شده است. بخشها شلوغ است.

گلم پور با اشاره به اینکه این شهرستان در استان و کشور از جایگاه ویژه ای در تولید گندم برخوردار است ، گفت: 12 هزار و 800 هکتار زمین زیر کشت گندم و 8 هزار و 500 کشاورز کشاورز کشور هستند بهترین تولید کننده گندم در هند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.