مسافران عراقی کرونای انگلیسی را به خوزستان آوردند/ مرزهای عراق بسته شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مسافران عراقی کرونای انگلیسی را به خوزستان آوردند/ مرزهای عراق بسته شد

مسافران عراقی کرونای انگلیسی را به خوزستان آوردند/ مرزهای عراق بسته شد https://hydoc.ir/مسافران-عراقی-کرونای-انگلیسی-را-به-خوز/ https://hydoc.ir/مسافران-عراقی-کرونای-انگلیسی-را-به-خوز/#respond سلام دکتر Sun, 21 Feb 2021 05:04:57 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/مسافران-عراقی-کرونای-انگلیسی-را-به-خوز/

به گزارش شفاف ، سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “ویروس کرون بریتانیایی جهش یافته در حال گسترش در سراسر کشور است و هفته گذشته گزارش هایی از آلودگی و مرگ ناشی از ویروس در استان های خزر و البرز دریافت کردیم.” روز دوشنبه وارد منطقه خزر و ستاد منطقه شدیم. …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مسافران عراقی کرونای انگلیسی را به خوزستان آوردند/ مرزهای عراق بسته شد

به گزارش شفاف ، سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “ویروس کرون بریتانیایی جهش یافته در حال گسترش در سراسر کشور است و هفته گذشته گزارش هایی از آلودگی و مرگ ناشی از ویروس در استان های خزر و البرز دریافت کردیم.” روز دوشنبه وارد منطقه خزر و ستاد منطقه شدیم. استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و البرز به دلیل روابط بین این استان و تصمیم گیری مناسب در آنجا حضور داشتند.

وی ادامه داد: امروز به جرات می توانم با کمک و پشتکار همکارانم در دو دانشگاه و همچنین در این دو استان و سایر کشورها بگویم که خوشبختانه شاهد وضعیت این دو استان هستیم و امیدوارم گسترش و گسترش بیشتری داشته باشم “

خوزستان به ویروس کرونا آلوده بود

نمکی گفت: عفونت در استان خوزستان با ویروس جهش یافته کرونا خواب و غذا را از همکاران ما محروم کرد. این ویروس اولین شیوع ویروس در شادیجان و سپس در رامهرز ، اهواز ، آبادان و نواحی جنوبی به ویژه استان غربی خوزستان شد.

وی گفت: “ویروس جهش یافته بسیار سرکش و تهاجمی تر از ویروس قبلی است و علی رغم آنچه انگلیسی ها از روز اول می گویند ، شیوع بیماری و مرگ و میر بیشتری نسبت به ویروس ووهان تحمیل می کند.”

وی ادامه داد: روز گذشته استاندار جدید خوزستان نیز جلسه شورای تأمین استان با حضور معاونین وزارت بهداشت برگزار کرد. امروز تصمیمات خوبی در رهبری ملی علیه کرونا گرفته شده و به فرماندار و فرمانده ستاد کرونا اختیاراتی داده شده است و وزیر کشور در مقام فرماندهی ستاد فرماندهی عملیات ملی علیه کرونا خواستار این کشور شد مرزهای عراق با استانهای غربی مانند کرمانشاه و ایلام باید بلافاصله بسته شود و هیچ ترافیکی وجود ندارد و ما تصمیم گرفتیم پروازها را به سمت استان خوزستان مدیریت کنیم.

وزیر بهداشت افزود: همکاران ما در تشخیص بیماری سخت تلاش می کنند و تصمیم گرفته شد مسیر بازگشت به مناطق شمالی و شرقی استان خوزستان قطع شود ، زیرا هیچ موردی از ویروس جهش یافته به مناطق دیگر گزارش نشده است.

نمکی گفت: استانهایی مانند هرمزگان ، ایلام ، بوشهر ، شهرامحال ، بختیاری و اصفهان که معمولاً پس از قیامها در استان خوزستان به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند ، باید بسیار مراقب باشند.

ما در دام ویروس های سرکش تری افتاده ایم

“مردم عزیز ما باید بسیار مراقب باشند. متأسفانه آنچه انتظار داشتیم محقق شد و در دام ویروس های سرکش تری قرار گرفتیم ، اما این نباید باعث وحشت شود ، زیرا تنها راه مقابله با ویروس سرکش فاصله گرفتن و پیروی از سلامتی است. دستورالعمل ها.”

نمکی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بسیاری از شهرهای خوزستان به کمتر از 10 درصد رسیده است. من قبلاً بارها گفته ام كه ​​ارتباط مستقيمي بين تعداد دستورالعمل هاي بهداشتي و افزايش بيماري و مرگ و مير وجود دارد و اگر افراد مسافت را دنبال كنند ، ما از انتشار ویروس جهش يافته ترس نداريم.

آخرین مورد تأمین واکسن کرونا در ایران

وزیر بهداشت گفت: پروژه های تولید واکسن کرونا در کشور به خوبی پیش می رود و ما در تلاش هستیم اثر واکسن های تولید شده بر روی ویروس جهش یافته را ارزیابی کنیم.

وی ادامه داد: “ما تزریق واکسن Sputnik V را به 100000 مورد آسیب پذیر دیگر در مراقبت های بهداشتی آغاز کرده ایم.” 250،000 دوز واکسن China Sinofarm هفته آینده در دسترس خواهد بود. واکسن هایی مانند Astraznka که در سبد Kvax بوده ، همراه با سایر واکسن ها از هند و کره جنوبی تا پایان ماه وارد خواهد شد. امیدواریم تا پایان ماه مارس گروه های آسیب پذیر را واکسینه کنیم.

نمکی گفت: “این واکسن با انتقال دانش فنی از کوبا تهیه می شود.” این یک مزیت نسبت به واکسن های دیگر است و افرادی که قبلاً آلوده شده اند می توانند با تزریق یک دوز واکسن کوبا به عنوان یادآوری واکسینه شوند. در واقع ، با یک دوز واکسن ، آنها را تحریک کردیم تا در برابر ویروس مقاوم شوند.

وزیر بهداشت از مردم می پرسد

وزیر بهداشت اظهار داشت: از عزیزان می خواهیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و با سیستم بهداشت همکاری کنند تا در دام ویروس جهش یافته Covid 19 نیفتیم.

انتهای پیام /

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مسافران عراقی کرونای انگلیسی را به خوزستان آوردند/ مرزهای عراق بسته شد

https://hydoc.ir/مسافران-عراقی-کرونای-انگلیسی-را-به-خوز/feed/ 0

تفاوت و تشخیص صفت و اسم در زبان انگلیسی
چگونه اسم و صفت را از یکدیگر تشخیص دهیم؟! اسم و صفت در آموزش زبان انگلیسی، به عنوان دو بخش اصلی در جملات محسوب می‌شوند، اسم یا noun کلماتی هستند که مربوط به شخص، مکان و یا ایده‌ها‌اند و صفت یا adjective کلماتی برای توصیف اسم هستند.

اسم چیست؟

اسم کلمه‌ای برای نامگذاری است. اسامی شامل افراد، اشیا، مکانها، حیوانات، ویژگی‌ها و ایده‌ها می‌شوند. اسمها نام چیزهایی هستند که در اطراف ما وجود دارند. همچنین به عنوان فاعل و مفعول جمله هم به کار می‌روند.

بقیه آموزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.