نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کردستان تایید شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کردستان تایید شد

نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کردستان تایید شد https://hydoc.ir/نخستین-بیمار-مبتلا-به-کرونای-انگلیسی-د/ https://hydoc.ir/نخستین-بیمار-مبتلا-به-کرونای-انگلیسی-د/#respond سلام دکتر Mon, 01 Mar 2021 13:51:36 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/نخستین-بیمار-مبتلا-به-کرونای-انگلیسی-د/

سلام دکتر / کردستان معاون رئیس جمهور در امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تایید اولین فرد آلوده به ویروس کرون انگلیسی در سقز خبر داد. ابراهیم قادری گفت: با توجه به اینکه سه بیمار مشکوک به ویروس جهش یافته در سقز شناسایی شده اند ، در حال حاضر یکی از این افراد با …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کردستان تایید شد

سلام دکتر / کردستان معاون رئیس جمهور در امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تایید اولین فرد آلوده به ویروس کرون انگلیسی در سقز خبر داد.

ابراهیم قادری گفت: با توجه به اینکه سه بیمار مشکوک به ویروس جهش یافته در سقز شناسایی شده اند ، در حال حاضر یکی از این افراد با توجه به نتایج آزمایش مثبت است و می توان با اطمینان گفت که فرد فوق الذکر به انگلیس آلوده است. هاله

وی اظهار داشت که ویروس جهش یافته انگلیس با سرعت بالایی در حال شیوع است و به شهروندان هشدار داد که از هرگونه تجمع خودداری کرده و به جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی ادامه دهند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اعلام هشدار در مورد کرونا انگلیس در منطقه ، تأکید کرد: “عادی سازی باید کنار گذاشته شود زیرا بی توجهی و سهل انگاری در عدم پیروی از پروتکل های بهداشتی و برگزاری جشن ها و اجتماعات میتواند خطرناک باشد.”

قدیری از احتمال ارائه بررسی های ویژه برای ویروس کرونا انگلیس در استان خبر داد و گفت: بدون شک استان ما به زودی به این ویروس آلوده خواهد شد و بعید نیست اکنون این ویروس شیوع یابد زیرا در مناطق مختلف وجود دارد ” از کشور گسترش یافته است.

به گفته این مقام رسمی ، تاکنون تفاوت قابل توجهی در میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا ویروس انگلیس در مقایسه با ویروس طبیعی وجود ندارد ، “وقتی میزان آلودگی به ویروس افزایش یابد و در این بین تعداد موارد نیز افزایش یابد.” در ویروس

وی ادامه داد: با توجه به تغییراتی که این نوع ویروس ایجاد کرده است ، این احتمال وجود دارد که افرادی که اخیراً به بیماری عروق کرونا ویروس مبتلا شده اند و در بدن خود سطحی از ایمنی ایجاد کرده اند ، این مصونیت در برابر جهش های جدید چندان مثر نیست. به نظر می رسد این افراد از ویروس کرونا ویروس انگلیس در امان هستند.

معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در امور بهداشتی اظهار داشت: به دلیل تغییرات ویروس و نیروی انتقال بالای آن ، به افراد توصیه می شود توصیه های قرنطینه در منزل را با جدیت بیشتری انجام دهند و برای محافظت بیشتر از دو ماسک استفاده کنند.

به گزارش سلام دکتر ، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، قدیری در مورد میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس افزود: هاله انگلیس مانند نوع طبیعی کرونا می تواند در برخی افراد بدون علائم ظاهر شود و در برخی ظاهر شود با علائم شدیدتر و عده ای را فدا کنید.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کردستان تایید شد

https://hydoc.ir/نخستین-بیمار-مبتلا-به-کرونای-انگلیسی-د/feed/ 0

افعال بی قاعده در زبان انگلیسی افعالی هستند که:

شکل گذشته و سوم آنها ed نمی‌گیرد و در بیشتر مواقع با فعل اصلی تفاوت دارد. 

نکته مهم در کاملترین لیست افعال بی قاعده  Irregular Verbs List:

برخی از فعل ها هم بصورت بی قاعده و هم بصورت افعال با قاعده به کار میروند. یعنی هم ed میگیرند و هم شکل آنها تغییر میکند. این افعال در جدول زیر با رنگ سبز مشخص شده اند.

جدول زیر یکی از کاملترین لیست افعال بی قاعده  Irregular Verbs List است که برای شما گردآوری کرده ایم. بعضی از افعال معانی متعددی داشتند که ما فقط به یکی از آنها اشاره کردیم.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.