دلداری «پپه» به طارمی/عکس – تیتر نیوز

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

دلداری «پپه» به طارمی/عکس – تیتر نیوز

دلداری «پپه» به طارمی/عکس – تیتر نیوز https://titr-news.ir/2021/02/دلداری-پپه-به-طارمی-عکس-تیتر-نیوز/ تیتر نیوز Sun, 28 Feb 2021 13:18:20 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/02/دلداری-پپه-به-طارمی-عکس-تیتر-نیوز/ در بازی حساس هفته بیست و یکم لیگ فوتبال پرتغال ، تیم فوتبال پورتو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پورتو که در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار داشت و 10 امتیاز بالاتر از رهبران اسپورتینگ داشت ، در صورت پیروزی در این بازی می توانست …

در بازی حساس هفته بیست و یکم لیگ فوتبال پرتغال ، تیم فوتبال پورتو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پورتو که در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار داشت و 10 امتیاز بالاتر از رهبران اسپورتینگ داشت ، در صورت پیروزی در این بازی می توانست به چیزهای بیشتری امیدوار باشد اما تلاش این تیم برای گلزنی برابر پورتو بی نتیجه بود.

مهدی تورمی بازیکن ایرانی تیم ملی فوتبال پورتو در این دیدار دو موقعیت گلزنی داشت که به دلیل عدم دقت از دست رفت. ساعاتی پس از بازی ، مهاجمان ایرانی از هواداران پورتو عذرخواهی کردند.

اتفاقی که برای ترامپ در آن بازی ها افتاد ، بازی ایران و پرتغال در مقدماتی جام جهانی روسیه نبود. در ثانیه های پایانی مسابقه ، در حالی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود ، تورمی امتیاز بسیار خوبی گرفت تا هواداران فوتبال ایران را در محوطه جریمه پرتغال حذف کند. در صورت بهبود اوضاع ، پرتغال از جام جهانی حذف می شود و تیم ملی ایران به مرحله بعد صعود می کند.

به اصطلاح / عکس

ترمی آنقدر در موقعیت قرار گرفت که فرصت را از دست داد و در زمین گریه کرد. علاوه بر اعضای تیم ایران ، یکی از افرادی که به طارمی و سایر بازیکنان ایران تسلیت گفت خط خط دفاعی معروف پرتغال بود.

این اتفاق در بازی پورتو با ورزش متفاوت بود تفاوت در این است که این بار پپ به عنوان یک هم تیمی از مهاجم تیم ملی ایران دلجویی کرد. طارمی اولین کسی بود که بعد از بازی روی زمین نشست و یک بازیکن پورتو سعی کرد او را از زمین خارج کند. به گفته سایت “noticiasaominuto” ، تورمی حتی پس از از دست دادن این فرصت ها بعد از ورزش گریه کرد.

هنگامی که او زمین را ترک کرد ، سرجیو کنسی ، مربی پورتو با او استقبال کرد. در همان زمان ، پپ به طارمی رفت و با باز کردن آغوش ، از معترضان ایرانی دلجویی کرد.

به اصطلاح / عکس

256 251

روش ترکیب عکس ها با Pic Stitch در آیفون

اگر کاربر آیفون هستید ، باید به این قسمت توجه کنید. ما به شما نمی گوییم ، از فتوشاپ برای ترکیب تصاویر در کامپیوتر استفاده کنید. در عوض ، ما یک برنامه کاربردی آسان به نام Pic Stitch را برای ترکیب عکس ها به طور مستقیم بر روی آیفون به شما معرفی می کنیم .

Pic Stitch ، یکی از محبوب ترین برنامه ترکیب تصاویر برای ترکیب دو یا چند عکس در آیفون است . این برنامه با طراحی ساده و ویژگی های ویرایش قدرتمند ، به شما این توانایی را میدهد تا به سرعت عکس های خود را شگفت انگیز کنید. علاوه بر این ، با تصاویر و فیلم ها به خوبی کار می کند. پس از ترکیب عکس ها ، می توانید آنها را به راحتی در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود از جمله فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ابتدا باید آن را از App Store نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.