شگفتی سازی شهرداری گنبد مقابل شاگردان پیمان اکبری/ کار به بازی سوم کشید

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

شگفتی سازی شهرداری گنبد مقابل شاگردان پیمان اکبری/ کار به بازی سوم کشید

شگفتی سازی شهرداری گنبد مقابل شاگردان پیمان اکبری/ کار به بازی سوم کشید https://titr-news.ir/2021/02/شگفتی-سازی-شهرداری-گنبد-مقابل-شاگردان/ تیتر نیوز Fri, 26 Feb 2021 13:08:50 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/02/شگفتی-سازی-شهرداری-گنبد-مقابل-شاگردان/ در دومین مسابقه لیگ برتر والیبال ، تیم شهرداری گنبد 3: 1 شهرداری ارومیه را شکست داد. به گزارش تیتر نیوز ، شهرداری گناباد و شهرداری آرمیا در دومین دیدار لیگ برتر والیبال مردان به مصاف هم رفتند. مسابقه دو تیم ساعت 14:00 در سالن والیبال فدراسیون. تیم شهرداری آرمیا با هدایت پیمان اکبری در …

در دومین مسابقه لیگ برتر والیبال ، تیم شهرداری گنبد 3: 1 شهرداری ارومیه را شکست داد.

به گزارش تیتر نیوز ، شهرداری گناباد و شهرداری آرمیا در دومین دیدار لیگ برتر والیبال مردان به مصاف هم رفتند. مسابقه دو تیم ساعت 14:00 در سالن والیبال فدراسیون.

تیم شهرداری آرمیا با هدایت پیمان اکبری در اولین مسابقه مقابل شهرداری گناباد با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

دانشجویان جایزه آماده هستند تا بازی اول را به این بازی از دست بدهند. تیم شهرداری گناباد ست اول مسابقات را با نتیجه 25 بر 22 برنده شد. ست دوم در حالی آغاز شد که شاگردان پیمان اکبری عملکرد خوبی داشتند و شهرداری گناباد را با نتیجه 25 بر 19 شکست دادند.

ست های سوم و چهارم با عملکرد خوب دانش آموزان جازید ادامه دارد و آنها به ترتیب از 25 به 19 و 25 به 22 نتیجه می گیرند.

با این تفاسیر ، شهرداری گناباد موفق شد در یک بازی حساس با اختلاف 3 بر یک پیروز شود تا در جریان بازی سوم به دور بعدی این رقابت ها صعود کند.

بیش از دو تیم جراح و سیفان استیل در صعود به مرحله بعدی پلی آف موفق بودند.

انتهای پیام

بازی‌هایی که در محل کار شما را از بی حوصلگی نجات می‌دهند

بی حوصله

1-اکسل شیپ (Excel Sheep)

وقتی بازی سرگرم‌کننده اکسل شیپ را انجام می‌دهید، ممکن است رئیستان فکر کند شما واقعا مشغول کار هستید. هدف این بازی که به صورت صفحات گسترده اکسل معمول طراحی شده، برگرداندن تمام گوسفندان پراکنده به داخل طویله‌شان است که به صورت نمودار میله‌ای نمایش داده شده است.

بقیه این مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.