تاکید بر عدم برداشتن ماسک از روی دهان هنگام صحبت کردن

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تاکید بر عدم برداشتن ماسک از روی دهان هنگام صحبت کردن

تاکید بر عدم برداشتن ماسک از روی دهان هنگام صحبت کردن https://hydoc.ir/تاکید-بر-عدم-برداشتن-ماسک-از-روی-دهان-هن/ https://hydoc.ir/تاکید-بر-عدم-برداشتن-ماسک-از-روی-دهان-هن/#respond سلام دکتر Fri, 12 Feb 2021 12:47:24 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/تاکید-بر-عدم-برداشتن-ماسک-از-روی-دهان-هن/

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: برداشتن پوزه از دهان ، به ویژه هنگام صحبت یا عطسه و سرفه ، ضرورت استفاده از پوزه است. به گزارش سلام دکتر ، دکتر سیما سادات لاری با اشاره به هشدارها در مورد استفاده صحیح از ماسک گفت: استفاده مداوم و صحیح از ماسک نقشی اساسی در پیشگیری از کووید …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاکید بر عدم برداشتن ماسک از روی دهان هنگام صحبت کردن

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: برداشتن پوزه از دهان ، به ویژه هنگام صحبت یا عطسه و سرفه ، ضرورت استفاده از پوزه است.

به گزارش سلام دکتر ، دکتر سیما سادات لاری با اشاره به هشدارها در مورد استفاده صحیح از ماسک گفت: استفاده مداوم و صحیح از ماسک نقشی اساسی در پیشگیری از کووید 19 دارد. متأسفانه ، این دیدگاه باعث می شود که وقتی زمان می رسد بیش از حد احساس فشار کنیم. برای شروع یک مکالمه ، به ویژه هنگامی که صحبت از جلسات تجاری می شود.

و ادامه داد: نباید فراموش کنیم که جای ماسک اصلا زیر چانه نیست. پوشاندن کامل دهان و بینی ، کاهش فاصله بین ماسک و صورت و برداشتن ماسک از دهان ، به ویژه هنگام صحبت یا عطسه و سرفه ، از جمله موارد ضروری استفاده از ماسک است.

در پایان سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با رعایت این نکات ساده تا حدود زیادی می توان از بیماری پیشگیری کرد.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاکید بر عدم برداشتن ماسک از روی دهان هنگام صحبت کردن

https://hydoc.ir/تاکید-بر-عدم-برداشتن-ماسک-از-روی-دهان-هن/feed/ 0

روش های مفید آموزش حرف زدن به کودکان

1- با صدای بلند و واضح با کودک صحبت کنید

در زمان صحبت کردن با کودکان و نوزادان، از صداهای بلند و کلمات مشخص استفاده کنید. نوزادان صداهای بلندتر را ترجیح می دهند. با تلفظ واضح و دقیق کلمات، تمایز کلمات گفتاری را برای کودک آسان کنید. پیشنهاد می شود که تا سن 6 ماهگی، به این طریق با کودک صحبت کنید و سپس لحن حرف زدن خود را کم کم به حالت معمول برگردانید. وقتی کودک حداقل 100 کلمه را درک کرد، بهتر است بیشتر اوقات با صدای معمولی تری با او صحبت کنید.

2- به کودک کمک کنید تا حرکات تان را تقلید کند

نوزادان از طریق تقلید کردن صداهایی که می شنوند، حرف زدن را یاد می گیرند. بنابراین سعی کنید مهارت تقلید کردن را به فرزندتان بیاموزید. برای اینکار می توانید دست های خود را به سمت کودک دراز کنید و از او بخواهید او هم دستانش را دراز کند و دست های شما را بگیرد. یا در مقابل او بنشینید و دست بزنید و از او هم بخواهید که دست بزند. بازی های متنوع دیگری هم برای آموزش تقلید کردن در کودکان وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

چگونه با نوزاد صحبت کنیم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.