گلزنی طارمی به یوونتوس سوژه پرسپولیسی‌ها شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

گلزنی طارمی به یوونتوس سوژه پرسپولیسی‌ها شد

گلزنی طارمی به یوونتوس سوژه پرسپولیسی‌ها شد https://titr-news.ir/2021/02/گلزنی-طارمی-به-یوونتوس-سوژه-پرسپولیسی/ تیتر نیوز Thu, 18 Feb 2021 12:50:12 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/02/گلزنی-طارمی-به-یوونتوس-سوژه-پرسپولیسی/ به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود را قبل از سفر به سارجان و بازی با گل گهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. * قبل از شروع تمرینات ، مهدی تورمی در بین بازیکنانی که در مورد باخت های سنگین بارسلونا و برای پورتو مقابل یوونتوس بحث می کردند داغ …

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود را قبل از سفر به سارجان و بازی با گل گهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

* قبل از شروع تمرینات ، مهدی تورمی در بین بازیکنانی که در مورد باخت های سنگین بارسلونا و برای پورتو مقابل یوونتوس بحث می کردند داغ بود.

* آخرین جلسه تمرین سفید قبل از سفر به جراح در ساعت 12 ظهر در هوای سرد زمستان و وزش باد شدید و باران آغاز شد و اعضای تیم زیر نظر مربی زیبایی افراد را گرم می کردند.

* پاس کوتاه و شروع سریع در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و بررسی کارهای تاکتیکی و فوتبالی هدف برنامه امروز سرخ ها بود که زیر نظر مستقیم یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی انجام شد.

* آرمان رمضانی پس از دو روز غیبت در تمرین امروز پرسپولیس حضور یافت.

* همه بازیکنان در تمرین امروز بدون مشکل حضور داشتند و با روحیه بالا و کمی طراوت امروز برنامه تمرینی را اجرا کردند و به جراح می روند.

* این تمرین یک ساعت بعد به پایان رسید و پس از آموزش بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با پرواز چارتر به تهران جراح را ترک کنند.

* تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه ساعت 16:40 در ورزشگاه جراح شاهد سلیمان به مصاف تیم گل گهر می رود.

251 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.