جهش‌های جدید کووید-۱۹ رو به افزایش است

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

جهش‌های جدید کووید-۱۹ رو به افزایش است

جهش‌های جدید کووید-۱۹ رو به افزایش است https://hydoc.ir/جهش‌های-جدید-کووید-۱۹-رو-به-افزایش-است/ https://hydoc.ir/جهش‌های-جدید-کووید-۱۹-رو-به-افزایش-است/#respond سلام دکتر Sun, 14 Feb 2021 18:00:52 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/جهش‌های-جدید-کووید-۱۹-رو-به-افزایش-است/

ظهور نسخه های جدید ویروس کرونا که در انگلیس ، آفریقای جنوبی و برزیل جهش یافته است ، نگرانی کارشناسان بهداشت را در مورد تأثیر احتمالی این روند در موارد Covid-19 در سراسر جهان و در دسترس بودن واکسن برای آنها افزایش داده است. به گزارش سلام دکتر ، دکتر آشیشگا ، رئیس دانشکده بهداشت …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
جهش‌های جدید کووید-۱۹ رو به افزایش است

ظهور نسخه های جدید ویروس کرونا که در انگلیس ، آفریقای جنوبی و برزیل جهش یافته است ، نگرانی کارشناسان بهداشت را در مورد تأثیر احتمالی این روند در موارد Covid-19 در سراسر جهان و در دسترس بودن واکسن برای آنها افزایش داده است.

به گزارش سلام دکتر ، دکتر آشیشگا ، رئیس دانشکده بهداشت در دانشگاه براون ، توضیح می دهد که چرا جهان انتظار داشت این جهش از کشورهایی که از ابتدا کنترل صحیح ویروس کرونا را کنترل نکردند و پیامدهای آن برای آینده جامعه است ، باشد. .

“آیا در مورد جهش ویروس SARS-Koo-2 در ژاپن چیزی شنیده اید؟” نه؟ بنابراین ممکن است در مورد جهش ویروس در نیوزیلند و ویتنام چیزی شنیده باشید؟ البته نه ، زیرا این کشورها اجازه وقوع چنین پرش های وحشتناکی را نمی دهند.

این کشورها با اقدامات سریع و م suchثر مانند مقررات قرنطینه ، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی توانستند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

در مقایسه ، ایالات متحده ، همراه با انگلیس ، آفریقای جنوبی و برزیل ، از دیگر کشورهایی هستند که برای کنترل شیوع ویروس کرونا و پیامدهای مرگبار ویروس کرونا تلاش کرده اند.

وی گفت: “ویروس هنگام انتشار سریع در آسمان جهش می یابد.” به یاد داشته باشید که هرگونه عفونت با ویروس احتمال خطای ژنتیکی یا جهش است.

از زمان شیوع ویروس در ووهان چین ، دانشمندان از جهش های Covid-19 متعجب نشده اند. این اتفاق معمول هر ویروسی است و به گفته دکتر جا ، بیشتر این جهش ها از نظر قابل انتقال و (مقاومت) در برابر درمان ها از جمله واکسن ها مهم نیستند.

با این حال ، دکتر جی می افزاید: “با این حال ، هر از چند گاهی ، مجموعه ای از جهش ها توانایی ویروس را افزایش می دهد و آن را کشنده تر می کند و یا توانایی آن را برای فرار از ایمنی واکسن افزایش می دهد.”

تحقیقات در مورد اثرات جهش های ویروسی در انگلیس ، برزیل و آفریقای جنوبی در حال انجام است ، اما دانشمندان می گویند سویه های جدید ویروس کرونا نسبت به جهش های قبلی مسری تر است ، که به معنای موارد بیشتری در بیمارستان بستری است.

در عین حال ، این ویروس ها ممکن است بر ایمنی واکسن ها تأثیر بگذارند. موسسه مدرن داروها می گوید واکسن های آن هنوز در برابر ویروس ویروس انگلیس م effectiveثر است ، اما هشدار می دهد که ممکن است در برابر آفریقای جنوبی تأثیر کمتری داشته باشد. Moderna در حال حاضر در حال کار بر روی یک واکسن تقویت کننده است که همچنین از جهش های جدید محافظت می کند.

نوع دیگری از جهش که تولید آن دشوار است به لس آنجلس ، کالیفرنیا افتخار می کند.

دکتر جع خاطرنشان می کند که کشورهایی مانند ایالات متحده ، انگلیس و برزیل شیوع گسترده Covid-19 را قبل از ظهور ویروس های جدید تجربه کرده اند و این واکنش های قبلی نسبت به ویروس بوده است که جهش های آن را مسری ترین کرده است.

اگر یک برنامه واکسیناسیون عمومی در برخی کشورها اجرا شود در حالی که در جاهای دیگر شیوع دارد ، واکسن های موجود تأثیر خود را بر جهش های جدید از دست می دهند. در این صورت ، دانشمندان باید واکسن های خود را ارتقا دهند و (دوباره) همه را در برابر ویروس های جدید واکسینه کنند.

دکتر جا اضافه می کند: “این یک کابوس برای یک اپیدمی بی پایان است.”

به گفته دکتر جا ، دنیا فقط یک راه برای غلبه بر کابوس این همه گیر دارد و آن کنترل همه گیر در سراسر جهان است.

وی گفت: “این به معنای اتخاذ سیاست های ضد ویروس ، اطمینان از استفاده افراد از ماسک های با عملکرد بالا و پیروی از پروتکل ها و آزمایشات بیشتر است.”

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
جهش‌های جدید کووید-۱۹ رو به افزایش است

https://hydoc.ir/جهش‌های-جدید-کووید-۱۹-رو-به-افزایش-است/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.