تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا

تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا https://hydoc.ir/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/ https://hydoc.ir/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/#respond سلام دکتر Sat, 13 Feb 2021 17:28:53 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/

براساس یک گزارش شفاف ، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اظهار داشت: سطح مس می تواند ظرف دو ساعت علت بیماری Covid-19 را از بین ببرد. این سازمان افزود: همچنین با تأکید بر اثر طولانی مدت برخی از آلیاژهای مس در برابر ویروس این بیماری ، اکنون می توان محصولاتی را ادعا کرد …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا

براساس یک گزارش شفاف ، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اظهار داشت: سطح مس می تواند ظرف دو ساعت علت بیماری Covid-19 را از بین ببرد.

این سازمان افزود: همچنین با تأکید بر اثر طولانی مدت برخی از آلیاژهای مس در برابر ویروس این بیماری ، اکنون می توان محصولاتی را ادعا کرد که دارای خاصیت ضد کرونا هستند.

در بیانیه این آژانس آمده است: سطوحی مانند دستگیره درها و نرده ها می توانند با آلیاژهای ضد میکروبی مس ساخته شوند و می توانند همراه با روش های استاندارد ضد آلودگی استفاده شوند.

متخصصان آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در آزمایش های سطحی دریافتند که محصولات حاوی مقادیر زیادی آلیاژ مس می توانند ویروس هایی را که در تماس با آنها هستند از بین ببرد.

به گفته این آژانس ، بر اساس تحقیقات روی ویروس های سخت ، انتظار می رود محصولات حاوی مس تا 99.9٪ ویروس Covid-19 را ظرف دو ساعت از بین ببرد.

در این مطالعه آمده است: “سطوح حاوی آلیاژهای مس در غیرفعال سازی ویروس های کرونا و جلوگیری از انتشار آنها بهتر از سایر سطوح عمل می کنند.”

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا

https://hydoc.ir/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.