۱۷ میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

۱۷ میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۱۷ میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/02/۱۷-میلیون-دلار-صادرات-در-زنجان-انجام-شد/ تیتر نیوز Tue, 16 Feb 2021 16:51:07 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/02/۱۷-میلیون-دلار-صادرات-در-زنجان-انجام-شد/ علی یاگنیفر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اتاق بازرگانی زنجان به خبرنگاران گفت: “از نظرات بخش خصوصی و ظرفیت تخصصی اتاق بازرگانی استان برای اجرای نقشه راه تجارت خارجی استان استفاده شده است.” وی گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت است و موفقیت خوبی نیز حاصل شده است. مدیر اتاق بازرگانی زنجان …

علی یاگنیفر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اتاق بازرگانی زنجان به خبرنگاران گفت: “از نظرات بخش خصوصی و ظرفیت تخصصی اتاق بازرگانی استان برای اجرای نقشه راه تجارت خارجی استان استفاده شده است.”

وی گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت است و موفقیت خوبی نیز حاصل شده است.

مدیر اتاق بازرگانی زنجان گفت: 65 واحد تولیدی صنایع نیرو و برق استان زنجان عملیاتی است و بیش از 5530 شغل در این بخش ایجاد شده است.

یگانه فرد با اشاره به اینکه 5 درصد اشتغال استان در حوزه برق و برق است ، گفت: صنایع برق و برق استان اولویت های سرمایه گذاری در صنایع برق و برق استان هستند. سیم به عنوان ماده اولیه و مونتاژ تولید و لوازم خانگی یک مارک محبوب است.

وی گفت: طی سه سال گذشته ، این استان بیش از 17 میلیون و 29 محصول مختلف به خارج از کشور صادر کرده است ، و افزود که حدود 9 درصد از صادرات استان است.

مدیر اتاق بازرگانی زنجان به شناسایی بازارهای هدف برای صادرات محصولات زنجان اشاره کرد و گفت: مقدمات لازم برای حضور در بازارهای کشورهای منتخب فراهم شده است.

یگانه فرد و عراقی گفت: “اولویت های کنسولگری ایران در کربلا برای همکاری مشترک در استان زنجان تعیین شده و بر این اساس ، و با مشورت ، ساختمان کنسولگری در بهار برای استان آماده خواهد شد.” خریدهای خود را به صورت نقدی انجام دهند. “آنها پرداخت می کنند و این فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی در استان است.

وی افزود: تحولات سیاسی منطقه فرصت خوبی را برای استان برای حضور در بازارهای کشورهای ارمنستان و بازارهای منطقه آزاد شده قره باغ فراهم کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.