نرخ بهره بانکی در انگلیس منفی می‌شود؟

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

نرخ بهره بانکی در انگلیس منفی می‌شود؟

نرخ بهره بانکی در انگلیس منفی می‌شود؟ https://hydoc.ir/نرخ-بهره-بانکی-در-انگلیس-منفی-می‌شود؟/ https://hydoc.ir/نرخ-بهره-بانکی-در-انگلیس-منفی-می‌شود؟/#respond سلام دکتر Sun, 07 Feb 2021 00:04:43 0000 رسانه عمومی https://hydoc.ir/نرخ-بهره-بانکی-در-انگلیس-منفی-می‌شود؟/

بانک انگلیس از بانک ها خواسته است تا برای مواجهه با نرخ سود منفی آماده باشند. به گزارش سلام دکتر ، به نقل از CNBC ، معاون رئیس بانک انگلیس با بیان اینکه این کشور وضعیت متفاوتی با منطقه یورو دارد ، از احتمال کاهش مجدد نرخ بهره خبر داد و ما را به سطح …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نرخ بهره بانکی در انگلیس منفی می‌شود؟

بانک انگلیس از بانک ها خواسته است تا برای مواجهه با نرخ سود منفی آماده باشند.

به گزارش سلام دکتر ، به نقل از CNBC ، معاون رئیس بانک انگلیس با بیان اینکه این کشور وضعیت متفاوتی با منطقه یورو دارد ، از احتمال کاهش مجدد نرخ بهره خبر داد و ما را به سطح بدتری رساند. پیش از این ، بانک انگلیس اعلام کرده بود که آماده شدن شبکه بانکی و رسیدن نرخ بهره به سطح نامطلوب شش ماه طول خواهد کشید.

با توجه به بار سنگین تاج دولت انگلیس ، این نرخ بهره می تواند کمک زیادی به دولت برای بازپرداخت بدهی های خود کند. این تورم همچنین با تورم 2 درصدی تعیین شده توسط بانک مرکزی فاصله زیادی دارد و این می تواند به فشار بیشتر نرخ بهره کمک کند.

سام وودز – مدیر قانون بانکداری در انگلیس ، در حمایت از افزایش نرخ بهره به سطوح منفی ، گفت که زمان لازم برای انطباق بانک ها با شرایط باید برنامه ریزی شود.

نرخ بهره انگلیس در حال حاضر 0.1 است و در جلسه اخیر بانک مرکزی تصمیمی برای تغییر وجود ندارد. با این حال ، برخی از کارشناسان بر این باورند که عواقب گسترده نرخ های سود منفی ، حداقل تا آینده نزدیک ، بانک انگلیس را از این کار باز خواهد داشت. گورپرت گیل ، اقتصاددان ، مسئله ای در مدیریت گلدمن ساکس گفت: “بعید است که نرخ بهره حداقل در سال 2021 به سطوح منفی برسد و این مهم نباید انجام شود تا زمانی که شاهد نشانه های قوی بهبودی باشیم.

انگلیس مرکز اصلی درگیری تاج در اروپا است و بیش از 100000 شهروند انگلیس بر اثر Covid-19 جان خود را از دست داده اند. دولت واکسیناسیون 15 میلیون نفر را تا اواسط ماه جاری هدف گذاری کرده است که در صورت تأیید ، بسیاری از گروه های آسیب پذیر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نرخ بهره بانکی در انگلیس منفی می‌شود؟

https://hydoc.ir/نرخ-بهره-بانکی-در-انگلیس-منفی-می‌شود؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.