تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو – تیتر نیوز

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو – تیتر نیوز

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو – تیتر نیوز https://titr-news.ir/2021/02/تظاهرات-اسرائیلی‌ها-علیه-نتانیاهو-ت/ تیتر نیوز Sun, 14 Feb 2021 08:54:16 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/02/تظاهرات-اسرائیلی‌ها-علیه-نتانیاهو-ت/ برای سی و چهارمین هفته متوالی ، شهروندان اسرائیلی به نخست وزیر رژیم و مدیریت منفعلانه او در اقتصاد و مبارزه با کرونا اعتراض کردند. به گزارش روسیا اسیا ، هزاران اسرائیلی طی چندین هفته در بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در چندین شهر اشغالی تجمع کرده و خواستار استعفا شده اند. حدود هفت ماه …

برای سی و چهارمین هفته متوالی ، شهروندان اسرائیلی به نخست وزیر رژیم و مدیریت منفعلانه او در اقتصاد و مبارزه با کرونا اعتراض کردند.

به گزارش روسیا اسیا ، هزاران اسرائیلی طی چندین هفته در بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در چندین شهر اشغالی تجمع کرده و خواستار استعفا شده اند.

حدود هفت ماه است که معترضین هر هفته در مقابل محل اقامت نتانیاهو در خیابان بالفور قدس و منزل وی در قیصریه و جاده های اصلی معترض هستند و خواستار رسیدگی نتانیاهو به نگرانی های خود در مورد بحران کرونا هستند که می تواند به دلیل فساد و سو cases مدیریت برکنار شود.

معترضین اصرار داشتند که نتانیاهو نمی تواند نخست وزیر شود در حالی که به جرم خیانت و رشوه محاکمه می شد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.