مرگ ۵ بیمار کووید۱۹ در آتش‌سوزیِ بیمارستانی در رومانی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مرگ ۵ بیمار کووید۱۹ در آتش‌سوزیِ بیمارستانی در رومانی

مرگ ۵ بیمار کووید۱۹ در آتش‌سوزیِ بیمارستانی در رومانی https://hydoc.ir/مرگ-۵-بیمار-کووید۱۹-در-آتش‌سوزیِ-بیما/ https://hydoc.ir/مرگ-۵-بیمار-کووید۱۹-در-آتش‌سوزیِ-بیما/#respond سلام دکتر Fri, 29 Jan 2021 13:42:41 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/مرگ-۵-بیمار-کووید۱۹-در-آتش‌سوزیِ-بیما/

آتش سوزی در یک بیمارستان بزرگ در بخارست که مرکز پذیرایی از 19 بیمار Covid است ، منجر به کشته شدن 5 بیمار شد. به گفته سلام دکتر ، به گفته یک مقام مسئول در موارد اضطراری در رومانی ، این حادثه صبح امروز (جمعه) رخ داده است. آتش سوزی ، که علت اصلی آن …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مرگ ۵ بیمار کووید۱۹ در آتش‌سوزیِ بیمارستانی در رومانی

آتش سوزی در یک بیمارستان بزرگ در بخارست که مرکز پذیرایی از 19 بیمار Covid است ، منجر به کشته شدن 5 بیمار شد.

به گفته سلام دکتر ، به گفته یک مقام مسئول در موارد اضطراری در رومانی ، این حادثه صبح امروز (جمعه) رخ داده است.

آتش سوزی ، که علت اصلی آن هنوز مشخص نیست ، در کمتر از سه ماه پیش رخ داد که یک حادثه مشابه در بخش مراقبت ویژه بیمارستان دیگری در شمال شرقی رومانی رخ داد و باعث کشته شدن بسیاری از بیماران شد.

سخنگوی دفتر کنترل اضطراری وزارت کشور رومانی به خبرگزاری فرانسه گفت كه به محض آتش سوزی امروز بیش از 100 بیمار در بیمارستان تخلیه شدند.

به گزارش یورونیوز ، بیشتر افراد تخلیه شده به بیمارستان های دیگر پایتخت رومانی منتقل شده اند ، در حالی که بسیاری از مراکز درمانی در این کشور به دلیل افزایش موارد بیماری کووید 19 در حال تلاش برای پذیرش بیماران جدید هستند.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مرگ ۵ بیمار کووید۱۹ در آتش‌سوزیِ بیمارستانی در رومانی

https://hydoc.ir/مرگ-۵-بیمار-کووید۱۹-در-آتش‌سوزیِ-بیما/feed/ 0

سفر به رومانی برای بسیاری از ایرانیان همواره لذت بخش بوده و خواهد بود. اما به دلیل اینکه افرادی که مقیم کشور های اروپایی نیستند نیاز به ویزا برای ورود به رومانی دارند ، کار برای ایرانی ها کمی سخت خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم پس از معرفی کشور رومانی ، انواع ویزا و مدارک لازم برای دریافت آن را برای شما شرح دهیم. همراه ما باشید.

کشور رومانی و دلیل توریست پذیری آن

رومانی کشوری در اروپا است که در جنوب شرقی این قاره واقع شده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این کشور یکی از کشور های اروپایی است که مساحت بزرگی دارد. درواقع این کشور نهمین کشور از نظر مساحت در اروپاست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.