بدون متخصص اتوماسیون و ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

بدون متخصص اتوماسیون و ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال

بدون متخصص اتوماسیون و ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال https://ijmarket.com/blog/بدون-متخصص-اتوماسیون-و-ارائه-دهنده-خدم/ https://ijmarket.com/blog/بدون-متخصص-اتوماسیون-و-ارائه-دهنده-خدم/#respond ایجی مارکت Sun, 06 Dec 2020 10:28:31 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/بدون-متخصص-اتوماسیون-و-ارائه-دهنده-خدم/

متخصصان اتوماسیون نقش بسزایی در به روزرسانی بی صدا کلمه ما دارند. فقط به تلفن همراه و رایانه ای فکر کنید که هر روز برای انجام کار خود استفاده می کنید. خدمات بازاریابی دیجیتال ما در حالی که تعداد زیادی از خدمات بازاریابی اینترنتی زیر چتر خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار دارند ، خدمات بازاریابی اینترنتی …

منبع :
بدون متخصص اتوماسیون و ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال

متخصصان اتوماسیون نقش بسزایی در به روزرسانی بی صدا کلمه ما دارند.

فقط به تلفن همراه و رایانه ای فکر کنید که هر روز برای انجام کار خود استفاده می کنید.

خدمات بازاریابی دیجیتال ما

در حالی که تعداد زیادی از خدمات بازاریابی اینترنتی زیر چتر خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار دارند ، خدمات بازاریابی اینترنتی که ما ارائه می دهیم در زیر لیست شده است:

1. بهینه سازی موتور جستجو – ما SEO را برای شرکت ها ، SEO محلی و SEO تجارت الکترونیکی با نرخ مقرون به صرفه انجام می دهیم. ما به عنوان یک شرکت بازاریابی اینترنتی دارای رتبه عالی ، رشد بیشتری با رتبه بندی برای کلمات کلیدی بیشتر ، بازدید بیشتر ، بازده بیشتر و فروش بیشتر ارائه می دهیم. ما بیشتر از آنچه قبلاً داشته اید ، SEO را در اختیار شما قرار می دهیم. ما موتورهای جستجوی موبایل را به طور جداگانه بهینه می کنیم تا وب سایت شما را در فهرست همراه اول قرار دهیم.

2. مدیریت اعتبار آنلاین – ما شهرت نام تجاری ، اعتبار شرکت و مدیریت شهرت را مدیریت می کنیم. خدمات ORM ما به شما کمک می کند تا به راحتی نتایج مثبتی کسب کنید. ما با مشتری ارتباط برقرار می کنیم که باعث تقویت تصویر مثبت شما و تبلیغ دهان به دهان شما می شود. مدیریت شهرت آنلاین ارتباط مستقیمی با نحوه معرفی خود به جهان دارد.

3. طراحی و توسعه وب سایت – ما همچنین به عنوان بخشی از خدمات بازاریابی دیجیتال خود وب سایت ها را طراحی و توسعه می دهیم. ما اعتقاد داریم که یک رابط کاربری خوب و تجربه کاربری برای موفقیت در دنیای آنلاین بسیار ضروری است. از این رو ، ما این امکانات را از قبل ادغام می کنیم تا بازدیدکنندگان مدت طولانی تری در سایت بمانند. اطمینان حاصل می کنیم که اولین برداشت برای همیشه ادامه داشته باشد.

4. تبلیغات به ازای هر کلیک – ما بیش از سالها فعالیتهای PPC را انجام می دهیم و تجربه تولید آگهی های بیشتر و فروش بیشتر را داریم. ما خدمات تبلیغاتی PPC را با کمترین هزینه ممکن در هر خرید ارائه می دهیم. با حداقل سرمایه گذاری در PPC ، بیشترین تعداد کلیک یا بازدید کننده وب سایت را به دست می آورید. بازده هزینه تبلیغات (RoAS) ما بهتر از آنچه قبلاً دیده بودم است.

5- تبلیغات به ازای هر برداشت – در ساخت شرکت ها با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که برداشت ها با کلیک یکسان نیستند اما تأثیر یک تبلیغ را دارند. ما PPI را با بهینه سازی هزینه انجام شده برای تبلیغات به پایین ترین سطح ممکن تبلیغ می کنیم. ما کمپین های تبلیغاتی PPI را برای تعداد زیادی مشتری اجرا کرده ایم. از برنامه های خرید خط کروز گرفته تا معاملات هتل ، همه افراد با PPI مشتری های زیادی را به خود جلب کرده اند.

6. نوشتن مطالب تبلیغاتی و بازاریابی محتوا – ما تحلیل کرده ایم که محتوای وب سایت عامل مهمی در تبدیل است. اگر محتوا به اندازه کافی جذاب باشد ، کاربر راضی است و تبدیل صورت می گیرد. ما برای تأمین نیازهای بازاریابی دیجیتال شما ، یک طرح محتوای تازه ، مرتبط و SEO محور ارائه می دهیم. تمام محتوای شما – سرمقاله ها ، فیلم ها ، وبلاگ ها ، تبلیغات و غیره به گونه ای بهینه شده است که مشتریان را به خود جذب کند.

7. ایجاد پیوندها – ما به شما کمک می کنیم بک لینک هایی ایجاد کنید که به وب سایت شما اشاره دارند. این بک لینک ها با در معرض دید قرار گرفتن مخاطبان به شما کمک می کنند. ما بک لینک با کیفیت بالا تولید می کنیم و به کشت پیوند رضایت نمی دهیم تا دائماً به وب سایت شما مراجعه کند. خدمات پیوند ساز ما با گذشت زمان و در صورت نمونه بودن ، پیشرفت هایی داشته اند.

8. بازاریابی شبکه های اجتماعی – ما شاهد بوده ایم که شرکت ها با دسترسی به مردم در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به رهبری فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ، بازار را شکست می دهند. ما با اتصال ، تعامل ، درگیر کردن و درگیر کردن از بازاریابی شبکه های اجتماعی شما مراقبت می کنیم. ما تجربه شروع ، حفظ و رشد روابط فالوور شما را داریم و شما را به مدت دو هفته در شبکه های اجتماعی مشهور می کنیم.

9. نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید – ما می دانیم که حتی افزایش 0.5 درصدی نرخ تبدیل باعث افزایش فروش می شود. ما به عنوان یک آژانس CRO ، همه چیز را به گونه ای بهبود می بخشیم که فروش شما را افزایش دهد. ما علم سئو و سفرهای رفتاری کاربر را با هم تلفیق می کنیم تا آنچه را که در یک زمان مشخص نیاز دارند و یا به دنبال آن هستند به آنها ارائه دهیم. این به این معنی است که میزان بازگشت سرمایه شما به اندازه هرگز بالاتر خواهد بود.

10. بازاریابی از طریق ایمیل – همه ما از پیام های ایمیل استفاده کرده ایم. آنها ، اعلامیه ای بودند که بهترین راه ارتباطی بین هر دو نفر را تشکیل می دهند. ما ارزش اعتماد به ایمیل ها را برای ارتقا وب سایت یا تجارت شما جمع آوری می کنیم. ما این کار را از طریق آزمایش موثر ، متفکرانه ، دقیق و بهینه سازی دقیق انجام می دهیم. با رسیدن ایمیل ها به صندوق ورودی شما ، ایجاد تبدیل شروع می شود.

11. تجزیه و تحلیل وب سایت – ما به نتایج عملی بدست آمده از طریق ضرب و آزمایش خود اعتماد داریم. ما از نزدیک مسیر کشف تا تبدیل مشتریان شما را دنبال می کنیم و تغییرات مورد نیاز در وب سایت را برای حفظ آنها شناسایی می کنیم. رویکرد داده محور ما موفقیت در عرصه اینترنت را تضمین می کند ، جایی که تکنولوژی فریب هیچ کس را نمی خورد. ما تجزیه و تحلیل وب سایت را اندازه گیری می کنیم تا پیشرفت خود را در بازاریابی دیجیتال ببینیم.

ما برای ایجاد شگفت انگیزترین تجارب مشتری ، از ترکیبی مناسب از خدمات بازاریابی اینترنتی استفاده می کنیم. از آنجا که ما قادر به ارائه بهترین ها به مشتریان هستیم ، ثابت می کنیم که کمپین های موفقی را طراحی می کنیم که اهداف تجاری را محقق می کنند.

با ما تماس بگیرید: 9971080241

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

منبع :
بدون متخصص اتوماسیون و ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال

https://ijmarket.com/blog/بدون-متخصص-اتوماسیون-و-ارائه-دهنده-خدم/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.