بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند https://hydoc.ir/بزرگترین-شرکتهای-دارویی-جهان-برای-بیم/ https://hydoc.ir/بزرگترین-شرکتهای-دارویی-جهان-برای-بیم/#respond سلام دکتر Mon, 01 Feb 2021 02:28:28 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/بزرگترین-شرکتهای-دارویی-جهان-برای-بیم/

به گزارش شفاف ، دسترسی به داروها ، یک سازمان غیرانتفاعی در هلند ، در یک گزارش مستقل شیوع ویروس Nipah در چین را با میزان مرگ و میر 75 درصد به عنوان یک خطر بالقوه برای اپیدمی بعدی برجسته کرد. داروخانه هایی که هم اکنون روی COVID-19 تمرکز دارند آماده مقابله با آن نیستند. …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

به گزارش شفاف ، دسترسی به داروها ، یک سازمان غیرانتفاعی در هلند ، در یک گزارش مستقل شیوع ویروس Nipah در چین را با میزان مرگ و میر 75 درصد به عنوان یک خطر بالقوه برای اپیدمی بعدی برجسته کرد. داروخانه هایی که هم اکنون روی COVID-19 تمرکز دارند آماده مقابله با آن نیستند.

گاردین به نقل از مدیر اجرایی بنیاد دسترسی به دارو گفت: “ویروس یک بیماری عفونی در حال ظهور است که می تواند نگران کننده باشد و همه گیری بعدی ممکن است یک عفونت مقاوم به دارو باشد.”

این ویروس نادر است و توسط خفاش هایی که میوه را می خورند پخش می شود که می تواند علائمی شبیه آنفولانزا ایجاد کرده و به مغز آسیب برساند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، این ویروس همچنین می تواند با انسفالیت مرتبط باشد.

در سال 2018 ، ویروس منجر به کشته شدن 17 نفر در ایالت کرالای هند شد. در آن زمان کشورهایی مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل شیوع بیماری واردات میوه و سبزیجات منجمد و فرآوری شده از این کشور را ممنوع کردند.

به گزارش شفاف ، روزنامه گاردین گزارش داد ، در گزارش بررسی شاخص پزشکی 2021 ، روش های 20 شرکت دارویی برجسته در جهان برای دستیابی به داروها ، واکسن ها و روش های تشخیصی بیشتر مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که تحقیقات در مورد بیماری Covid-19 طی سال گذشته افزایش یافته است ، اما سایر اپیدمی های جدی نیز مورد توجه قرار نگرفته اند.

طبق گزارش دوسالانه بنیاد ، این یکی از 10 بیماری عفونی از 16 بیماری است که توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان بزرگترین تهدید برای سلامت عمومی رتبه بندی شده است ، اما هیچ پروژه ای در خط تولید شرکت های دارویی در جهان در نظر گرفته نشده است. .

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

https://hydoc.ir/بزرگترین-شرکتهای-دارویی-جهان-برای-بیم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.