کودکان افغانستانی قربانی اشغالگران آمریکایی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

کودکان افغانستانی قربانی اشغالگران آمریکایی

کودکان افغانستانی قربانی اشغالگران آمریکایی https://titr-news.ir/2021/02/کودکان-افغانستانی-قربانی-اشغالگران-آ/ تیتر نیوز Mon, 01 Feb 2021 15:06:21 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/02/کودکان-افغانستانی-قربانی-اشغالگران-آ/ به گزارش شبکه خبری ستوان جف کورک ، که در سال 2010 عضو تیم واکنش سریع ارتش ایالات متحده در افغانستان بود ، در پادکست جنگ مدرن INSITO اعتراف کرد که ارتش ایالات متحده متعهد به پاکسازی و تشویق کودکان است. شکلات از نوارها برای پاکسازی خیابان ها استفاده می کرد و آنها از آنها …

به گزارش شبکه خبری

ستوان جف کورک ، که در سال 2010 عضو تیم واکنش سریع ارتش ایالات متحده در افغانستان بود ، در پادکست جنگ مدرن INSITO اعتراف کرد که ارتش ایالات متحده متعهد به پاکسازی و تشویق کودکان است. شکلات از نوارها برای پاکسازی خیابان ها استفاده می کرد و آنها از آنها استفاده می کردند آی تی. اسباب بازی و بسته های غذایی.

ارتش آمریكا با ارائه گزارش جدید جنایات آمریكا در افغانستان ، گفت كه جوانان زیر 10 سال در محل اعتراض مواد منفجره با بسته بندی شكلات ، اسباب بازی و مواد غذایی اعتراض كردند. تهیه مسیری بدون مواد مخدر امكان پذیر است. انفجاری است

دولت آمریكا با دیوان بین المللی دادگستری در لاهه تصمیم به تحقیق در مورد جنایات جنگی كه توسط نظامیان آمریكایی در افغانستان مرتكب شده اند ، گرفته و اخیراً بخشی از جنایات جنگی استرالیا در افغانستان را فاش كرده است.

وی افزود كه ارتش آمریكا برای جلوگیری از دستگیری آنها دیوارهای خانه های مردم را نیز مسموم كرده است.

“در طول عملیات و از آنجا که بیشتر مواد منفجره در افغانستان پر از مواد منفجره است ، ما شیرینی ، اسباب بازی یا کیسه های غذا را در حیاط خواهیم انداخت. اگر این کودکان را دنبال کنند ، ما مطمئن خواهیم شد که الی ایمن است.” وارد کوچه پشت کودکان یا بزرگسالان خواهیم شد.

ارتش آمریكا ، صرف نظر از پیگرد قانونی به عنوان كهنه سرباز جنگ در افغانستان ، باید توجه داشته باشد كه سربازان آمریكایی در افغانستان مصونیت قضایی دارند و بعید است به دلیل جنایاتی كه در افغانستان مرتكب شده اند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

ایالات متحده به بهانه حمله به برج های تجاری در 11 سپتامبر 2001 به افغانستان حمله كرد. طی سالهای اشغال ، نیروهای آمریکایی جنایات زیادی را علیه افغانها مرتکب شده و افراد بی گناه را به قتل رسانده اند. اکنون ، تحت فشار شدید دادگاه کیفری بین المللی لاهه و دادستان کل آن ، دادگاه بین المللی کیفری (دادگاه کیفری بین المللی) روز پنجشنبه (مارس) موافقت کرده است که جنایات جنگی در افغانستان را محکوم کند. تحقیقات در مورد جنایات بشردوستانه را آغاز کنید. پنجم ، 2020)

دلایل احتمالی شوره سر در کودکان

شوره سر ممکن است در هر سنی رخ دهد و علت دقیق آن مشخص نیست. در این قسمت علل احتمالی شوره سر آورده شده است:

  • شوره سر اغلب از دوران بلوغ شروع می شود. پزشکان معتقدند که این امر به دلیل افزایش هورمون های دوره ی نوجوانی است. افزایش هورمون ها منجر به تولید بیش از حد سبوم یا روغن می گردد و همین امر می تواند باعث ایجاد شوره شود.
  • اگزما یک بیماری پوستی است که می تواند باعث تجمع سلول های مرده در پوست سر شود و موجب افزایش پوسته ریزی از سر گردد. همین امر می تواند عامل ایجاد کننده ی شوره سر باشد.
  • عفونت قارچی هم می تواند منجر به شوره سر شود. قارچی به نام مالاسزیا، می تواند باعث شوره سر شود.
  • خشکی پوست کودک، می تواند او را در معرض شوره سر قرار دهد. تغییرات فصلی مانند فصل زمستان، ممکن است خشکی پوست را بدتر کرده و باعث ایجاد شوره شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.